.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هر آنچه در برنامه جالب دیشب ۹۰ گذشت

برنامه شب گذشته ۹۰ از ساعت ده و چهل دقیقه آغاز شد؛ این برنامه، مثل روال گذشته دوشنبه شب‌ از شبكه ۳ پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ بر‌تر پرداخت.

به گزارش «تابناك»، در بخش نخست برنامه ۹۰ صحنه‌های كوتاهی از سه بازی‌ معوقه لیگ برتر  به تصویر كشیده شد.

محمد فنایی كارشناس داوری بر این باور بود كه در بازی پرسپولیس و گهر گل هادی نوروزی به گهر را هند تشخیص داد اما این مهاجم در تماس تلفنی همچنان بر صحت گل خود تاكید داشت در ضمن پنالتی بسود پرسپولیس صحیح بود.

جالب این كه اینكه تصاویر پخش شده نمایانگر خطای هند مهاجم پرسپولیس بود وی در تماس تلفنی بار دیگر تاكید كرد كه با سر گلزنی كرده و توپ به دست وی هیچ برخوردی نداشته است.

در ادامه برنامه عكس هایی هم از این صحنه توسط فرشاد عباسی نشان داده شد كه مشخص بود این گل با دست به ثمر رسید. فنایی گفت:تشخیص این صحنه خیلی دشوار بود.حتی گزارشگر بازی هم متوجه نشد.

در ضمن در بازی پرسپولیس برابر سپاهان یك پنالتی یسود پرسپولیس گرفته نشد ، اخراج بازیكن سپاهان صحیح بود و یك بازیكن دیگر سپاهان یعنی ابراهیمی هم باید كارت قرمز می گرفت .

مسئول مدارس پایه‌ی رئال مادرید در تمرین پرسپولیس

 در ادامه برنامه عادل فردوسی پور از قول مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت : مسئول مدارس پایه‌ی رئال مادرید  كه دیشب به تهران آمده ،  از تمرین پرسپولیس بازدید خواهند كرد تا ضمن بررسی تمرینات این تیم امكانات ورزشگاه درفشی‌فر و امام‌رضا بازدید كنند. پس از این مذاكرات با رویانیان انجام خواهد شد و در صورت انجام توافقات نهائی، این نمایندگی با عاملیت باشگاه پرسپولیس به ثبت خواهد رسید.
 
هواداران پرسپولیس به من لطف دارند

نیلسون دروازه بان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس دعوت شد تا در گفتگوی ویژه در برنامه 90 بود.

بنا بر این گزارش، نیلسون در ابتدا درباره نحوه پرسپولیسی شدنش گفت: بعد از دعوت آقای ژوزه دوست داشتم همیشه در زندگی خودم چالش داشته باشم و به همین دلیل این دعوت را قبول كردم. وی درباره سابقه بازیگری اش در تیم های خارجی گفت: در تیم های زیر 17 سال و زیر 23 سال برزیل بازی كردم. در تیم های سانتاكروز، نائوچین و سایر تیم های برزیل بازی كردم.

این دروازه بان برزیلی در پاسخ به این سوال كه آیا زبان فارسی را یاد گرفته یا نه گفت: هنوز فارسی یاد نگرفته ام و چند كلمه لغت یادگرفته ام. كلماتی چون، برو جلو، بریم و این كلمات را یاد گرفته ام.
وی درخصوص برخورد گرم خود با عوامل برنامه نود اظهار داشت: من از حضور در این برنامه و حضور در بین عوامل این برنامه لذت بردم.
نیلسون در پاسخ به این سوال كه كدام گل از نظر وی به عنوان زیباترین گل دو ماه اخیر محسوب می شود، عنوان كرد: به نظر من گل ماركوس یكی از قشنگ ترین گل های این لیگ است.

وی افزود: در پرسپولیس من را خیلی تحویل گرفتند. وقتی ژوزه رفت احساس كردم كه دارم عقب نشینی می كنم اما بازیكنان و كادر فنی پرسپولیس به من محبت زیادی داشتند. وی همچنین گفت: مردم در خیابان وقتی در رستوران هستم یا وقتی در خیابان در حال خرید هستم همواره به من لطف دارند.

در ادامه برنامه گزارشی از مراسم تشییع جنازه علی ابوطالب پیشكسوت فوتبال كشورمان و حضور اهالی فوتبال در این مراسم پخش شد.

از حرف های من بد تعبیر شد !

سرپرست تیم فوتبال فجر سپاسی درباره اظهاراتی كه بعد از بازی با استقلال داشت عنوان كرد: از من سوال كردند كه بازی چطور بود كه من پاسخ دادم شكست سنگینی بود و بچه ها در اندازه های خود تبودند! از همین رو از حرف های من مسئله دیگری برداشت شده است.
محمد عاری در این باره خاطر نشان كرد: من گفتم آنهایی كه علیه آقای نظری شعار دادند برایشان شائبه ایجاد شده كه نظری، در بازی كم كاری كرده است. و الا آقای نظری برای تیم ما زحمات زیادی كشیده اند.

ماجرای لنگ زورخانه و پرسپولیس !
دوربین نود در خصوص صحبت عجیب و غریب رویانیان در زورخانه، سراغ سعید شیرینی و یحیی گل محمدی رفت.  شیرینی درباره این اظهارات رویانیان گفت: منظور آقای رویانیان لنگ زورخانه بود كه وسیله ای برای پهلوانان است.

گل محمدی نیز در پاسخ به این سوال كه نظرش درباره اظهار نظر رویانیان چیست، پاسخ داد: این مسائل مربوط به گذشته و قدیم تر هاست و من نظری در این باره ندارم.
 
پرتاب سنگ كار هواداران ما نبود!

قائم مقام باشگاه گهر دورود در تماس تلفنی با برنامه ۹۰ از ناداوری های صورت گرفته علیه باشگاه گفت: مشكل باشگاه ما چیست كه هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت داوری به ضرر ما باشد. مطمئن هستیم كه .  پرتاب سنگ كار هواداران ما نبود

وی خاطر نشان كرد: مهم رنگ دل ما و بازیكنان ما است كه سفید است. در جلسات قبل از بازی ما رنگ لباس ها را هماهنگ می كنیم. باید ناظران فدراسیون اگر نكته ای دارند آن را تذكر دهند.

حركت بنگر در برابر تماشاگران سپاهان

محسن بنگر بعد از زده شدن گل تیم فوتبال پرسپولیس، خود خطاب به هواداران سپاهان حركتی را انجام داد.  این حركت محسن بنگر با شكایت باشگاه سپاهان همراه شده است.

هیئت مدیره باشگاه با استعفای كاظمی موافقت نكردند

خسرو ابراهیمی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در ارتباطی تلفنی با برنامه گفت: ما در این فصل شرایط خاصی داشتیم و در نیم فصل با توجه به مصوبه هیئت مدیره توانستیم تیم را كمی تقویت كنیم اما جدای از این مسائل نكته دیگری كه در فوتبال ما وجود دارد شانس است. تیم ما شانس ندارد اما برخی تیم ها شانس زیادی دارند و گل هایی می زنند كه فقط با خوش شانسی همراه است.

وی در ادامه گفت: اعضای هیئت مدیره باشگاه با استعفای كاظمی موافقت نكردند و وی كماكان به كار خود در تیم ذوب آهن ادامه می دهد ما امیدوار هستیم كه در بازی های باقی مانده بتوانیم نتایج بهتری بگیریم و تیم قدیمی ذوب آهن در لیگ برتر ماندگار باشد.

آخرین مهمان تلفنی برنامه نود فیروزی سرمربی تیم نفت آبادان بود. وی گفت: فوتبال تنها دلخوشی مردم آبادان است. مردم آبادان به تیمشان تعصب دارند و با حمایتهایی كه شركت پالایش و پخش فراورده های نفتی در این فصل از تیم نفت كرده باید نتایج بهتری می گرفتیم.

در بخش پایانی، بازیهای تیمهای دسته یك پخش شد

پرسش و پاسخ نظرسنجی

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود كه بهترین گل دوماه اخیر كدام گل بود 1- برهانی 2-پرویچ 3- تركاشوند 4- رفیعی 5- سید صالحی 6- عرب در این نظرسنجی، نزدیك 57 درصد گل پرویچ از پرسپولیس را بعنوان برترین گل برگریدند و نزدیك 25 درصد گل برهانی را انتخاب كردند و مابقی، به گزینه‌های دیگر رای دادند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.